170255
No cover
Book
In basket
Notes:
General note
Bibliogr. przy pracach.
Spis treści: Cz.1. Rodzina wyznacznikiem modyfikacji postaw wobec problemów osób niepełnosprawnych w wyrównywaniu ich szans społecznych. Doświadczenia rodziców dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w procesie wczesnej interwencji. Rola postaw rodzicielskich w rozwoju mowy dziecka z dyslalią. Życiowe konsekwencje nadopiekuńczej postawy rodziców dziecka niepełnosprawnego intelektualnie w stopniu lekkim. Objawy zachowań agresywnych u młodzieży niepełnosprawnej odbiciem postaw i więzi uczuciowych w rodzinie.
Cz. 2. Rodzina jako środowisko uspołecznienia jednostki niepełnosprawnej. Kompetencje społeczne a poczucie kontroli młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie. Samodzielność osób z głębszą niepełnosprawnością intelektualną i jej uwarunkowania rodzinne. Funkcjonowanie społeczne społeczne osoby niepełnosprawnej z uwzględnieniem osób z wrodzoną łamliwością kości.
Cz.3. Różnorodne formy działań środowiska społecznego w dostosowaniu się do potrzeb i możliwości jednostki niepełnosprawnej. O roli sztuki w życiu osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie osób z niepełnosprawnością-mity i stereotypy. Wsparcie dziecka z zespołem nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi. Zarządzanie jakością w domach pomocy społecznej. Edukacja społeczna o końcu życia. Od zajęć dla wolontariuszy do kampanii społeczno-edukacyjnej: Hospicjum to też życie". Edukacja ekologiczna dzieci niepełnosprawnych.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again